Certificación: Certified Supervisor Certification (CS)

James Madison University, Harrisonburg, VA 22807

Looking to begin your career as management professional? Are you searching for a more affordable and time-efficient option compared to a college degree to get the recognition you deserve in your organization? Then the Certified Supervisor (CS) Certification program could be what you are looking for.

The Certified Supervisor certification offers a comprehensive analysis, and in-depth knowledge on real-life situations of the job responsibilities of managers and supervisors, and equips them with the knowledge required to be successful in today's modern workplace.

More than two years of education or training after high school required?
No
More than two years of work experience required?
No
Oral or Written Exam Required?
Yes
Renewal Required?
Every 1 Year(s)
Renew through Continuing Professional Development(CPD)?
Yes

Núcleo

  1. La certificación no tiene un nivel mínimo de educación o tenga un nivel de educación por debajo de dos años de asociados de las artes o socios de la licenciatura en ciencias y la certificación no tiene un requisito mínimo de experiencia laboral o requiere de dos o menos años de experiencia laboral.
  2. La certificación tiene un nivel de educación de los asociados de las artes o asociados de Ciencias de grado o superior, pero tiene un requisito de la experiencia de trabajo de menos de 2 años de experiencia laboral.
  3. La certificación tiene un requisito de experiencia laboral de más de 2 años, pero no requiere de dos años de asociados de las artes o socios de la licenciatura en Ciencias.